Snyder vertelt dat Grapple-klanten doorgaans trouw zijn en duurdere producten kopen. De uitbreiding van het Grapple assortiment maakt het merk dus nog waardevoller voor retailers. "Een analyse op basis van klantenkaarthouders toont aan dat Grapple kopers niet alleen loyaal zijn maar ook graag hoogwaardige producten kopen zoals luxe kaas- en vleessoorten en wijnen. Grapple appelen zijn een belangrijk product dat kan zorgen voor een grotere omzet."
Steve Lutz, van CMI, vertelt dat retailers zich goed realiseren dat nieuwe appelrassen de omzet de laatste jaren een impuls hebben gegeven. "Zoals bij alle nieuwe appelrassen zal ook de nieuwe Grapple appel een succes zijn. Hij zal de belangstelling trekken van consumenten die eens iets nieuws willen proberen, terwijl bestaande klanten het merk opnieuw zullen kopen.
De welbekende zoete appel van Grapple en de nieuwe smaak kunnen geproefd worden tijdens de PMA Fresh Summit in Orlando.
Voor meer informatie:
Katharine Grove
CMI Orchards
Tel: +1 509-888-3427
katharineg@cmiorchards.com
www.cmiorchards.com