Aloys Meinema nieuwe sales- en marketingdirector Retail bij Hessing

De Nederlandse versonderneming Hessing Supervers heeft Aloys Meinema (42) benoemd tot Sales en Marketing Director Retail. In deze hoedanigheid wordt Meinema verantwoordelijk voor het versterken van de relatie met de eindklant door het aanbod van Hessing nog beter af te stemmen op veranderende consumentenvoorkeuren. De benoeming is met ingang van 1 november 2015 van kracht.

Hessing Supervers wil als onderdeel van haar groeistrategie de klantfocus versterken en heeft Meinema aangesteld om de categorie gesneden groenten en bewerkt fruit te laten groeien. Hierbij wordt niet uitsluitend gefocust op productie, maar wil de onderneming nog nadrukkelijker inspelen op de veranderende behoefte van de consument. Hieraan wil zij invulling geven door in kaart te brengen hoe de consument de presentatie en segmentatie van producten in het schap ervaart en deze beleving naar een hoger niveau te tillen. Meinema staat onder meer voor de taak om innovaties te ontwikkelen die aansluiten op de veranderende AGF-markt in Nederland, Duitsland, België en Denemarken.

Aloys Meinema was in zijn laatste functie werkzaam als Head of Category Management Danone. In voorgaande jaren vervulde hij verschillende leidinggevende functies bij een aantal toonaangevende bedrijven, waaronder Unilever en Tivall. Hij was al eerder vijf jaar werkzaam voor Hessing als Group Accountmanager.

Meer informatie:
Hessing Supervers
Frank Hessing, algemeen directeur
T: +31 (0)228 56 12 24.
E: carolinevanzuydam@hessingsupervers.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw ad-blocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw Adblocker.