Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kanzi introduceert nieuwe merkidentiteit en campagne ‘Power To Go!’

Met de start van het nieuwe Europese appelseizoen heeft Kanzi® een vernieuwde merkidentiteit en de campagne 'Power To Go!' gelanceerd. De onthulling vond plaats tijdens Fruit Attraction in Madrid, waar grote banners met de nieuwe campagne de ingangen van de hallen sierden - een krachtig statement richting de internationale groente- en fruitsector.

© EFC

De oogst van 2025 ligt inmiddels in de winkels door heel Europa. Volgens Kanzi-telers is de fruitkwaliteit dit jaar uitzonderlijk goed, zowel qua smaak als uiterlijk. Daarmee bevestigt het merk opnieuw zijn positie als favoriete appel bij consumenten en retailers. De Europese Kanzi-telerscoöperaties spreken hun vertrouwen uit in het merk en de groeikansen in een concurrerende markt.

Nieuwe verpakking
In een sector waarin de appelconsumptie stabiel blijft en de concurrentie toeneemt, wil Kanzi zich blijven onderscheiden via sterke branding. De nieuwe verpakking van Kanzi is ontworpen om de 'great taste' van de appel visueel te vertalen en extra op te vallen in het winkelschap.

"In een wereld die nooit stilstaat, is een extra boost energie essentieel", zegt EFC, de exclusieve wereldwijde licentiehouder van Kanzi. "Dat is precies wat de nieuwe Kanzi-campagne biedt: krachtig verpakkingsdesign en krachtige activaties. Voor energieke consumenten en die extra impuls op het verkooppunt. Power To Go! staat voor meer zichtbaarheid, meer beleving en meer impact in het fruitschap."

© EFC

De Europese campagne richt zich op het versterken van de emotionele band met consumenten via digitale advertenties, een vernieuwde website en actieve aanwezigheid op sociale media. Een nieuw digitaal platform nodigt consumenten uit om persoonlijke doelen te delen die ze lang hebben uitgesteld door gebrek aan energie, durf of tijd. De meest inspirerende inzendingen maken kans op geldprijzen.

In België en Nederland worden nationale 360-graden campagnes uitgerold, afgestemd op de lokale marktdynamiek. Deze omvatten radio- en televisiereclame, outdoor campagnes, winkelacties en proeverijen, allemaal met als doel Kanzi nog zichtbaarder te maken voor de consument.

Voor meer informatie:
EFC
Kernielerweg 59E
B-3840 Tongeren-Borgloon, België
Tel: +32 (0)12 339900
[email protected]
www.efcfruit.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer