Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"De A1 appel vertegenwoordigt het allerbeste van Hawke's Bay en Gisborne"

Het Nieuw-Zeelandse AGF-exportbedrijf, Te Mata Exports, kondigde de lancering aan van een nieuwe website voor a1 Apple (a1apple.co.nz), die aansluit bij de nieuwe look van het merk en voortbouwt op het succes van het afgelopen seizoen.

A1 Apple staat bekend als een eersteklas Nieuw-Zeelandse exportappel en heeft ook indruk gemaakt met zijn levendige rode kleur, knapperige textuur en evenwichtige smaak, vooral op de Aziatische markten, waar het al vroeg in het seizoen een favoriet bleek te zijn bij consumenten. Sarah McCormack, CEO van Te Mata Exports, benadrukte het belang van een online aanwezigheid ter ondersteuning van het merk a1 Apple.

"Onze vernieuwde website weerspiegelt de eersteklas kwaliteit en aantrekkingskracht van de a1 Apple," aldus McCormack. "Het is een spannende stap voorwaarts in het delen van het verhaal van deze hoogwaardige Nieuw-Zeelandse exportappel voor het vroege seizoen. Met een groeiende vraag en grotere volumes in de komende seizoenen en daarna, kunnen we via dit platform beter in contact komen met klanten wereldwijd en het werk van onze telers onder de aandacht brengen."

"De a1 appel vertegenwoordigt het allerbeste van Hawke's Bay en Gisborne", voegt McCormack toe. "Onze telers hebben zich enorm ingespannen om appelen te telen die er echt uitspringen, en wij zijn blij dat we hun harde werk kunnen ondersteunen door het merk te promoten en de verkoop, marketing, distributie en wereldwijde naleving te ondersteunen."

Met een gezonde oogst die in januari 2025 begint, zullen veel meer internationale consumenten van a1 Apple gaan genieten, en de volumes zullen gestaag toenemen naarmate er de komende tien jaar meer fruit op de markt komt.

Voor meer informatie:
Sarah McCormack
Te Mata Export
[email protected]
www.temataexports.co.nz

Publicatiedatum: