In de maand december (1-31 december 2023) organiseert Looye Kwekers een grootschalige consumentenwedstrijd in Duitsland, Belgiƫ en Nederland. Met deze actie wil Looye trouwe Looye tomatenkopers belonen en reuring rondom het merk creƫren.
Bij de groentespecialist en in het supermarktkanaal, kunnen consumenten Looye Honing tomaten en Looye JOYN tomaten met een unieke win-code kopen. Met deze win-codes maken zij kans op prijzen afgestemd op de voorbereiding op de feestdagen, op het diner, op de kou en op het nieuwe jaar. Elke week worden nieuwe winnaars geselecteerd. Trade Marketeer Danielle Kamps licht toe: "We kozen bewust voor prijzen die passen bij de winter en niet alleen voor Kerst, om zo de actie langer aantrekkelijk te maken."
"We werken bij deze actie met een benadering via social media berichten, on pack communicatie, met POS materialen op de winkelvloer, vakmedia en via samenwerkingen met influencers. Daarnaast ontwikkelden we een speciaal 5-gangen menu met onze Looye tomaten, als inspiratie voor de feestdagen voor mediatitels en onze eigen social mediakanalen", vult brand manager Anke Keijsers aan. "We kijken gespannen uit naar de inzendingen de komende weken, we staan klaar om alle cadeaus op de post te doen."
Voor meer informatie:
Looye Kwekers
Anke Keijsers, Brand Manager
[email protected]
www.looye.com/looye-winactie