Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Colruyt start duurzaam getrouwheidsprogramma

Dino Polska ziet omzetgroei van 54% in derde kwartaal
De Poolse retailer Dino Polska heeft 54% jaar-op-jaar omzetgroei gemeld tot € 1,2 mld in Q3 van zijn boekjaar. Op een year-to-date basis, genereerde de retailer een omzet van € 3 mld van januari tot september 2022, een stijging van 48,5% ten opzichte van vorig jaar en meer dan de omzet voor het hele jaar 2021 van € 2,9 mld.
Bron: esmmagazine.com 

Duitse Metro in vergevorderde gesprekken over verkoop Indiase divisie
De Duitse Metro onderzoekt strategische opties voor zijn Indiase divisie en voert vergevorderde gesprekken over een deal, aldus een woordvoerder van de groep. Analisten gaan ervan uit dat de divisie bij verkoop kan worden gewaardeerd op € 500 mln. De Indiase retailer Reliance is goed gepositioneerd om het bedrijf te kopen, zeiden twee mensen die bekend zijn met de zaak, en ze voegden eraan toe dat een deal voor het einde van het jaar zou kunnen plaatsvinden, maar dat er nog geen definitieve beslissing is genomen.
Bron: reuters.com 

België: Colruyt start duurzaam getrouwheidsprogramma
De Belgische Groep Colruyt heeft zijn eerste getrouwheidsprogramma geïntroduceerd in zijn Xtra-app, die verschillende winkelketens van de groep omvat. Shoppers kunnen lokale milieu-initiatieven steunen wanneer ze artikelen met Eco-Score A of B kopen.
Bron: retaildetail.eu 

Aldi maakt kerstreclame 2022 bekend met de terugkeer van Kevin de wortel als knipoog naar het iconische tv-moment
Aldi heeft een spannende teaser onthuld voor hun kerstreclame voor 2022 en Kevin de Wortel is terug met een nieuw raadsel. De reclame voor de populaire supermarkt wordt naar verwachting binnenkort onthuld, maar als teaser is een nieuwe clip van 50 seconden onthuld, waarin Kevin en zijn gezin te zien zijn, klaar om naar de romantische stad Parijs te vliegen voor een kerstvakantie.
Bron: mirror.co.uk 

StrongPoint wordt AutoStore-distributeur in het VK en Ierland
StrongPoint, een grote leverancier van retailtechnologie voor retail en distributeur van AutoStore's Cube Storage Automation, heeft aangekondigd dat het een overeenkomst heeft getekend om zijn succesvolle samenwerking met AutoStore in Scandinavië en de Baltische staten uit te breiden naar het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
Bron: strongpoint.com 

Publicatiedatum: