Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Ruim 20% meer omzet met mooie herfstdisplay"

In een Dem Supermercati-winkel in Rome "waait reeds een herfstwindje", zo schrijft AGF-manager Kamel Zemmali in een LinkedIn-bericht. De uitstalling van herfstproducten (zie onderstaande foto) viel sterk in de smaak bij de klanten. De omzet schoot met ruim 20% omhoog. 


(Foto: Kamel Zemmali)

"Pompoenen, druiven, kastanjes... De herfst is weer in het land", vertelt Kamel Zemmali. "Het opzetten van de display kostte ons ongeveer drie uur en er waren 30% meer goederen voor nodig vergeleken met een standaardpresentatie."

"De producten komen uit verschillende teeltgebieden. Alles is Italiaans, behalve de walnoten. De klanten waarderen de presentatie. Velen nemen foto's."

Een mooie presentatie helpt om de consument te overtuigen het product te kopen. Zemmali vertelt dat de verkoop met ruim 20% is gestegen. En over de prijzen van de uitgestalde groenten en fruit zegt de AGF-manager: "We passen ons aan de marktprijzen aan."

De winkel aan de Via delle Cave 99, in Rome, is niet aan zijn proefstuk toe als het op groente- en fruitkunstwerken aankomt. Hieronder enkele voorbeelden.


Druivenfestijn (Foto: Kamel Zemmali)

"Het gaat om toewijding. Het komt erop neer de klanten te entertainen, van groot tot klein", zegt Zemmali.


(Foto: Kamel Zemmali)

Publicatiedatum: