Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dirk legt toe op lage prijzen

Dirk bevroor als eerste de prijzen van meer dan honderd producten in de schappen van hun supermarktfilialen om klanten tegemoet te komen nu het dagelijks leven flink duurder is geworden door inflatie en de stijgende energierekening. Naast lof krijgt Dirk ook kritiek. Het zou een marketingtruc zijn, maar dat bestrijdt directeur Marcel Huizing. Het gaat om de 100 meest gekochte producten, ze krijgen meer schapruimte en dat kost de supermarkt marge, legt hij uit aan de Telegraaf. 

Klik hier voor het hele artikel

Publicatiedatum: