Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ongekende inflatie drijft consument naar Aldi en Lidl

Consumenten wijken vaker uit naar goedkopere supermarkten nu de prijzen in de winkels hard stijgen. Daardoor winnen discountsupermarkten Aldi en Lidl marktaandeel in Nederland. Dat zeggen marktonderzoekers en retailexperts tegen het Financieele Dagblad. "We zien de afgelopen vier tot zes weken een inflatie-effect in de marktaandelen van Nederlandse supermarkten", zegt marktonderzoeker Sjanny van Beekveld.

Lees hier het volledige artikel van het Financieele Dagblad ($)

Publicatiedatum: