Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Spar speelt ander spel dan AH en Jumbo

Wat 90 jaar geleden begon als groothandel werd later een supermarkt en profileert zich nu als gemaksformule. Spar vindt zichzelf voor de tweede keer opnieuw uit. Want Spar een supermarkt noemen? Dan valt innovatiemanager Sipke van der Werf je onmiddellijk in de rede. Het retailbedrijf combineert dagelijkse boodschappen met foodservice en speelt zo een ander spel dan Albert Heijn en Jumbo. Spar telt inmiddels zo’n 550 locaties, maar dat aantal moet de komende jaren gaan verdubbelen. Vendingmachines zijn er al, daar komen snel ook onbemande winkels bij, vertelt hij in de BNR podcast Baanbrekende Businessmodellen.

Publicatiedatum: