Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Flitser overleeft niet zonder supermarkt"

"De enige manier voor flitsbezorgers om te overleven is samenwerken met supermarkten en vanuit lokale winkels artikelen te leveren. Ze moeten worden ingebed binnen het supermarktmodel. Klanten die iets zijn vergeten, hebben dan binnen een half uur hun product in huis", zegt bijzonder hoogleraar e-marketing Cor Molenaar in het interview aan Distrifood.

Klik hier voor het volledige interview van Distrifood

Publicatiedatum: