Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nominaties voor titel 'mooiste nieuwste supermarkt' bekend

Het aantal supermarktformules consolideert, maar er is wel ruimte voor nieuwe supermarkten. Dit jaar dingen 11 supermarktlocaties (niet langer dan 1,5 jaar geopend) namens 6 formules (Plus, Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Jan Linders en Coop) mee naar de titel "Mooiste nieuwe supermarkt van Nederland".

De verkiezing is tien jaar geleden in het leven geroepen om meer aandacht te generen voor het belang van vormgeving in de ontwikkeling van supermarktvastgoed. Alle door de formules zelf ingezonden locaties worden beoordeeld op diverse aspecten van locatiekwaliteit. De winnaar wordt bekendgemaakt op het Supermarktvastgoedcongres georganiseerd door Supermarkt en Ruimte.



Dit zijn de genomineerden willekeurige volgorde: PLUS Retail (Overasselt), Lidl Nederland (Almere, Oosterwold), Jan Linders (Wageningen), Jumbo Supermarkten (Goor) en PLUS Retail (Udenhout). "Tijdens het Supermarktvastgoedcongres op 4 november a.s. wordt de winnaar bekend gemaakt!", aldus supermarktgeograaf Jeroen van der Weerd.

Publicatiedatum: