Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bram Troost, Lehmann & Troost:

"Met FreshERP hebben wij al onze wensen op het gebied van automatisering kunnen invullen”

Lehmann & Troost importeert vanuit de hele wereld en verhandelt het lokaal geteelde product. De AGF-producten worden verkocht binnen heel Europa en Rusland en de klantenkring bestaat uit supermarkten en groothandelaren.

Tegen welk probleem liep Lehmann & Troost aan?
Bram Troost, CEO van Lehmann & Troost: “Verkopen vinden plaats binnen heel Europa. Door spreiding in inkoop en verkoop moeten wij goed zicht hebben op de ontwikkelingen in de markt. Deze spreiding zorgt ervoor dat wij altijd afzet hebben. Daarnaast heeft Lehmann & Troost een gezonde groei meegemaakt in haar ruim 60-jarig bestaan.

Wij hebben dan ook uitbreiding in de AGF-handel, het personeel en de omzet meegemaakt. Hierdoor waren er in de diverse werkprocessen de nodige aanpassingen nodig om deze nog beter te laten aansluiten bij deze groei. Dit betekende een investering in een efficiëntere werkwijze en een grotere behoefte aan informatie om de planning en handel beter te kunnen aansturen. En het belangrijkste is de bederfelijkheid. Alles wat wij doen moet snel. Met ons pakket FreshERP hebben wij al onze wensen op het gebied van automatisering optimaal kunnen invullen.”

Bram Troost, CEO Lehmann & Troost 

Waarom heeft Lehmann & Troost gekozen voor FreshERP?
Joost Slingerland, financieel manager bij Lehmann & Troost, vult aan: “Het liefst werken wij met één geïntegreerd systeem, dat volledig aansluit bij onze ambitie van innovatie en efficiëntie. Dus geen systemen daaromheen. Indertijd hebben wij gekozen voor de oplossing FreshERP."

FreshERP is het pakket waarmee de volledige administratieve afhandeling vanuit de partijen administratie wordt uitgevoerd. Dit houdt in dat de diverse werkprocessen zoals o.a. inkoop, verkoop, financiën, kwaliteit, audits en douane afwikkeling geïntegreerd worden uitgevoerd. Daarbij biedt het pakket:

  • Een overzichtelijke en snel te leren gebruikersinterface
  • Direct zicht op de netto resultaten van de onderneming
  • Geïntegreerde rapportgenerator voor alle rapportages, output en EDI

Hoe is de relatie met de leverancier?
Joost Slingerland vervolgt: “Voorafgaand aan de implementatie is een implementatieplan opgesteld. Gestart werd met het inbrengen van de stamgegevens. Om dit te vereenvoudigen biedt FreshERP uitgebreide mogelijkheden om gegevens te importeren. In een testomgeving konden daarna de werkprocessen worden besproken, ingericht en nagespeeld. De samenwerking met de ‘bouwers’ van FreshERP was en is echt optimaal. Zo kunnen we heel snel aanpassingen naar eigen idee en wens in goed overleg met elkaar realiseren”.

Beide heren kijken met een tevreden gevoel terug op het geheel en hebben alle vertrouwen in de toekomst en samenwerking met DNA Services als reseller, hostingpartner en support organisatie achter FreshERP.

Voor meer informatie: 
DNA Services
Postbus 257
2950 AG Alblasserdam
info@dnaservices.com 
www.dnaservices.nl  

Lehmann & Troost b.v.
Transportweg 33
2742 RH Waddinxveen
Netherlands
sales@lehmann-troost.nl 
www.lehmann-troost.nl 

Publicatiedatum: