Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ranfru viert 25-jarig bestaan

25 jaar geleden in de Mariapolder te Strijensas begon Gijsbert van Randwijk met de teelt en productie van stoofperen. Met de C1000 als eerste klant, een kleinschalige productie in de loods, naar een stoverij waar de stooffruit producten worden bereid.



Het verhaal
In de afgelopen 25 jaar is er veel veranderd binnen de organisatie. Na een aantal jaren in de polder van Strijensas stoofperen te hebben bereid, zag Gijsbert wel een toekomst in het stooffruit. Hij verhuisde naar de huidige locatie aan de Nijverheidstraat in Strijen.



Het team breidde zich uit en de aanvragen voor kant-en-klaar stooffruit bleven komen. "Waar ze begonnen met het leveren aan de C1000 als eerste klant, zijn ze nu één van de meest vooruitstrevende fruitstoverijen en marktleider in kant-en-klare stoofperen van Nederland. Ranfru Stoverij is gespecialiseerd in vers gestoofd fruit en doet dit in de modern ambachtelijke stoverij. Door de decennia heen bestaat de klantengroep van Ranfru niet alleen meer uit de retail, maar leveren ze ook aan de industrie, foodservice, zorg en banket", vertelt Ranfru.



Innovatie
"Met eigen teelt heeft Ranfru Stoverij de kennis in huis als het om kwaliteitsfruit en gemak gaat. Ze halen al jaren voor meerder sectoren het werk uit handen met de bereiding van kant-en-klaar stooffruit. Anno 2020 is er een nog grotere vraag onder consumenten naar gemaksproducten, waarvan duurzaamheid, hoge kwaliteit en smaak belangrijke voorwaarden zijn. Daarom blijft Ranfru stoverij zich ontwikkelen, en komen ze regelmatig met nieuwe recepturen en producten op de markt om in te spelen op de vraag van de consument", aldus het bedrijf. 



Niet alleen de producten krijgen regelmatig een upgrade, maar ook de huisstijl is de afgelopen jaren gemoderniseerd. Met als kers op de taart heeft ook het pand een nieuwe look gekregen. En om het 25-jarig bestaan te vieren brengt Ranfru Stoverij een brochure uit waar alle marktsegmenten uitgelicht worden.



Website
Vorig jaar introduceerde Ranfru het vernieuwde merk voor de retail: “de Uitstovers”. Dit jaar is de focus gelegd op de vernieuwing van de websites voor de consument. De oude websites: “toffepeertjes.nl & stoofperen.nl” hebben een nieuwe naam gekregen. “www.deuitstovers.nl  & www.stooffruit.nl” zullen deze twee websites gaan vervangen. Deze websites zijn  gericht om de consument te informeren en te inspireren.



Voor meer informatie:
Ranfru Stoverij
[email protected]
www.ranfru.nl  

Publicatiedatum: