Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Everli gaat samenwerking met Kaufland in Polen aan

Everli, een Europese online kruidenier, kondigt officieel een samenwerkingsverband met Kaufland in Polen aan.

Vanaf vandaag kunnen mensen uit 17 Poolse steden (waaronder Warschau, Krakau, Wrocław, Poznań en Łódź) via de Everli-website en de app boodschappen bestellen bij Kaufland-winkels en deze zelfs op dezelfde dag bij hen thuis laten bezorgen. Klanten kunnen kiezen uit meer dan 4.000 producten, waaronder verse artikelen zoals AGF, afgebakken producten, artikelen van de delicatessenafdeling, verpakte levensmiddelen, drogisterijartikelen zoals cosmetica, luiers en huisdiervoer, maar ook diepgevroren producten die in speciale thermotassen worden geleverd.

Met deze samenwerking zet Kaufland de volgende stap na het aanbieden van een "met een klik in de wagen"-dienst voor 14 filialen in Polen in mei 2020. De samenwerking tussen Everli en Kaufland, waarbij technologie wordt gecombineerd met de kwaliteiten van een persoonlijke winkelbediende die verantwoordelijk is voor de boodschappen van de klant, zal beide bedrijven in staat stellen om hun rol als belangrijke aanbieder van de moderne boodschappenbehoeften op de internationale markt verder uit te breiden.

Federico Sargenti van Everli: "We zijn er trots op dat we samenwerken met een toonaangevende retailer als Kaufland. Het is de eerste keer dat Kaufland gebruikmaakt van dit specifieke online winkelmodel en ik ben er zeker van dat een combinatie van de kwaliteit van Kaufland en de uitvoering door Everli het vertrouwen van de consument zal winnen. De Covid-19-pandemie heeft de verschuiving naar online boodschappen doen versneld en we willen onze diensten uitbreiden om tegemoet te komen aan steeds meer diverse klanten en hun behoeften."

Maja Szewczyk van Kaufland Polen: "Dankzij de samenwerking met Everli kunnen onze klanten hun favoriete producten kopen zonder hun huis te verlaten. Wij geloven dat deze oplossing die snel, gemakkelijk en veilig is op veel belangstelling kan rekenen."

Afgelopen zomer kondigde Everli (voorheen bekend als Supermercato24) zijn rebranding aan; de keuze om een bekende naam te veranderen werd vooral ingegeven door een internationale expansiestrategie met de bedoeling om het aanbod van het bedrijf na de uitgebreide groei van vorig jaar te verbreden.

Met meer dan een verdubbeling van de omzet en een verdrievoudiging van het actieve gebruikersbestand ten opzichte van 2019 was Everli de eerste Europese online supermarkt die internationaal uitbreidde met de overname van het Poolse Szopi en de daaropvolgende introductie van deze service in Polen. Na deze belangrijke stap wil het bedrijf tegen het einde van het jaar uitbreiden naar andere Europese markten.

Dankzij een hoogontwikkelde technologie, een gemeenschap van duizenden gekwalificeerde winkelbedienden en een uitgebreid netwerk van retailerpartnerschappen (meer dan 30) heeft Everli het breedste supermarktaanbod van Europa. De service bestrijkt kleine steden en gebieden met een lage bevolkingsdichtheid, plaatsen waar online-winkeldiensten nog zeldzaam zijn en heeft dus een uitgebreid zakelijk potentieel. Vandaag de dag is Everli online in 52 Italiaanse provincies en 17 Poolse steden.

Publicatiedatum: