Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
van 129 miljoen naar 2,3 miljard

Flinke omzetgroei Univeg door nieuwe strategie

Univeg heeft naar eigen zeggen met succes haar strategische plan geïmplementeerd en richt zich op winstgevende en duurzame groei. Deze nieuwe strategie heeft voor winst gezorgd. Univeg meldt een omzetgroei van 129 miljoen naar 2,3 miljard voor de eerste negen maanden van 2012. De aanzienlijke verbetering van de financiële resultaten van de groep stelt zich in staat om zich te concentreren op de verdere ontwikkeling van deze succesvolle strategie. Dit houdt in:
- Volumegroei in bestaande markten (huidige en groeimarkten) en geografische expansie in nieuwe continenten zoals Azië en het Midden-Oosten .
- Groei door focus op oplossingsgerichte relaties met klanten en versterken van het unieke concept Univeg Fruit Partners

Aan het einde van 2011 implementeerde Univeg een nieuw strategisch plan om te reageren op de uitdagende economische omstandigheden en een financieel gezonde basis te ontwikkelen. Het plan focuste op een aantal strategische elementen: het telen van groenten en fruit op een winstgevende manier, het afstoten van niet-kernactiviteiten en het daarop aanpassen van de onderdelen van de groep.

Bron: Univeg
Publicatiedatum: