Dole Food Company lanceert nieuw logo

Dole Food Company kondigde vandaag de lancering van een nieuw logo en merkidentiteit aan voor het 160 jaar oude bedrijf.

Dole streeft ernaar voorkeuren en wensen rond het kopen van versproducten van consumenten te begrijpen. De verworven inzichten hebben geholpen om een nieuw beeldmerk voor Dole te creëren.

Wat de nieuwe identiteit inhoudt:

  • Dole’s waarden als organisatie rond versheid, transparantie en verantwoordelijkheid.
  • Een evolutie in het logo dat geïnspireerd is door de natuur.
  • Een nieuwe visuele voorstelling van het levendige karakter van het Dole merk.
  • Verfijning van de natuurlijke kleuren en texturen en lettertype.

Het opgefriste Dole Logo is geïnspireerd door de giften van de natuur en de vorm is geënt op een van haar meest unieke vormen: een simpel blad.

Naast de visuele vernieuwing introduceert Dole een nieuwe slogan. "Powering You" geeft niet alleen de natuurlijke, heilzame brandstof van hun producten weer, maar het is ook bedoeld om kracht te geven aan mensen die een gezonde en verbeterde levensstijl nastreven.

De nieuwe merkbeelden zijn al de markt aan het opgaan met Dole's verse groenten- en fruitverpakkingen en bijkomende materialen. De merkupdate zal geleidelijk aan doorgevoerd worden wanneer bestaande inventarissen verlopen in 2019.

Voor meer informatie:
William Goldfield
Dole Food Company
Tel: +1 818-874-4647
Email: william.goldfield@dole.com
www.dole.com 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven