Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Huismerkfabrikanten laken bureaucratie bij grote supermarktketens

De private labelmarkt blijft groeien, ook nu de crisis voorbij is. Toch is het geen pais en vree in de branche. Zo storen huismerkfabrikanten zich aan de samenwerking met grote supermarktketens. Dat blijkt uit een rapport van adviesbureau IPLC. Daarvoor werden ruim honderd senior managers bij producenten van huismerken in 16 Europese landen geïnterviewd. Zij storen zich het meest aan de bureaucratische aanpak binnen veel van deze ketens.

Benieuwd naar het hele rapport? Klik dan hier.

Bron: IPLC
Publicatiedatum: