Edeka komt met nieuwe kerstcampagne

Aan het begin van het kerstseizoen roept de Duitse retailer Edeka mensen op om zich tijdens de feestdagen bewust te zijn van dat wat werkelijk telt: tijd doorbrengen met familie en vrienden. Onlangs startte de nieuwe kerstcampagne met tv-reclames die het onderwerp 'tijd schenken' in het middelpunt zetten.

De nieuwe Edeka online-clip laat drukke ouders zien die niet opmerken dat hun kinderen in alle hectiek tekort komen. Het emotionele filmpje herinnert ons eraan waar het werkelijk om draait in het leven: meer tijd doorbrengen met de mensen die we liefhebben.



Tijd schenken

Voor iedereen die dit jaar met kerst zijn tijd wil schenken, zijn er bij Edeka 'Zeitgutscheine' (tijdtegoedbonnen) verkrijgbaar. Of het nu gaat om een bezoekje aan de bioscoop of gezamenlijk eten: elke wens kan individueel op de achterkant van de tegoedbon in worden gevuld. Als verrassing vindt men op de voorzijde een lekker chocoladehart. Het bijzondere: door een tegoedbon te kopen doen de klanten niet alleen hun liefsten een plezier, maar doen ze tegelijkertijd iets goeds. Want per verkochte tegoedbon gaat er 30 cent naar het initiatief ' Ein Herz für Kinder' (Een hart voor kinderen). Met het opgebrachte geld worden verschillende projecten voor kinderen en jongeren gesteund.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven