Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl wint bij 'Handelaar van het jaar' en 'Webshop Awards'

Eenduidiger kunnen de resultaten van een landelijke Duitse enquête onder meer dan 127.000 klanten niet zijn: Lidl behaalde bij de keuze van de 'Handelaar van het jaar 2016 Duitsland' en bij de 'Webshop Awards Germany' meteen meerdere keren de eerste plaats en is daarmee ook de eindwinnaar.

Lidl won de eerste plaats voor 'Handelaar van het jaar' in de categorie 'discounters' en heeft dankzij het hoogste aantal stemmen de titel 'meest geliefde handelaar' ontvangen. Bij de keuze van de beste online-shop won Lidl eveneens in de categorie 'discounters'. Met deze onderscheidingen wordt weer eens duidelijk hoe tevreden de klanten met Lidl Duitsland zijn, of het nu gaat om boodschappen doen in de filialen of om online-shopping. "We bieden onze klanten sinds meer dan 40 jaar goede kwaliteit tegen de beste prijs en we reageren op hun behoeftes door middel van innovatieve concepten. We zijn er erg trots op dat dit door de klanten gewaardeerd wordt en bedanken ons bij allen die ons iedere dag weer hun vertrouwen schenken", aldus Jan Bock van Lidl Duitsland.

Duitse consumenten konden van 1 april tot en met 30 september 2016 kiezen welke handelsketens en online-shops zij de beste van Duitsland vinden. Bij de keuze van 'Handelaar van het jaar Duitsland' konden zij uit meer dan 350 handelsketens in 26 categorieën kiezen. De consumenten hielden daarbij rekening met negen criteria: prijs-kwaliteitsverhouding, prijsniveau, acties en aanbiedingen, assortiment, innovatie, service, deskundigheid van het personeel, klantvriendelijkheid en sfeer. Bij de keuze voor de 'Webshop Awards Germany' hebben de ondervraagden bij de online-shops de focus op levering en betaling gelegd.
Publicatiedatum: