Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Maartje Frederiks (HelloFresh):

"De Nederlandse consument is gewaagder dan de Duitse"

Maartje Frederiks, hoofd van HelloFresh, vertelt in een interview met NRC waarin de Nederlandse HelloFreshbox zich volgens haar onderscheid van de Duitse evenknie. HelloFresh, onderdeel van het Duitse beursgenoteerde bedrijf Rocket internet, is op dit moment de grootste aanbieder van maaltijdboxen in Nederland. Maartje stelt dat in Nederland de focus veel meer op groenten ligt dan bij de box van onze oosterburen.

Benieuwd naar het hele artikel? Klik dan hier.

Bron: NRC
Publicatiedatum: