
Discounters richten zich steeds meer op kwaliteit en service
Of het nu om gewone of discount supermarkten gaat, tijdens de Fruit Logistica hebben inkopers de gelegenheid om vele leveranciers van over de hele wereld te ontmoeten, zodat ze het juiste aanbod voor hun klanten kunnen bestellen. De Fruit Logistica vindt plaats van 5 tot en met 7 februari 2014 in Berlijn en alle producten en dienstverleningen uit de AGF-branche zijn hier te vinden. "De aanmeldingen liggen op hetzelfde hoge niveau als bij de vorige editie", vertelt Gérald Lamusse, Global Brand Manager van de Fruit Logistica. "De beurs is het belangrijkste podium voor alle innovaties in de AGF-branche. Vele exposanten presenteren hun nieuwste producten en ontwikkelingen uitsluitend op de Fruit Logistica. Dit verheugt ons zeer, omdat het laat zien dat de beurs zeer gewaardeerd wordt door de exposanten."
Er worden meer dan 58.000 vakbezoekers verwacht en Gérald Lamusse adviseert dan ook om vroegtijdig voorbereid te zijn voor de beurs. Hierdoor kan de tijd op deze driedaagse beurs optimaal benut worden. Vanaf nu is alle informatie over de exposanten en hun producten te vinden op www.fruitlogistica.de .
Fruit Logistica heeft diverse online-tools beschikbaar gesteld. "Zo kan men bijvoorbeeld snel en doelgericht aanbieders van bio- en versproducten vinden op de beurs door gebruik te maken van onze doelgerichte bezoekersroute" legt Gérald Lamusse uit. Daarnaast staan er tips over hotelboekingen en reismogelijkheden op de website en is er de mogelijkheid om online toegangskaarten te kopen.
Gereduceerde toegangskaarten zijn via de buitenlandse vertegenwoordigingen van Messe Berlin GmbH verkrijgbaar.
Voor Nederland:
Nederlands-Duitse Handelskamer (DNHK)
Mevr. Toby Keni
Tel. 070-311 41 53
E-mail: t.keni@dnhk.org
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-01-27 Uber Freight ontslaat 150 mensen
- 2023-01-27 Picnic overtreedt, volgens NVWA, de wet met goedkopere Duitse A-merken
- 2023-01-26 Nederlanders bestellen liefst met korting bij flitsbezorgers
- 2023-01-26 Dirk rolt samenwerking met Too Good To Go landelijk uit
- 2023-01-26 Carrefour plant Belgische expansie via franchising
- 2023-01-26 Nederlandse appelmoes is in Duitsland goedkoper
- 2023-01-26 Transport Albert Heijn steeds duurzamer
- 2023-01-26 'Overleg van laatste kans' bij Intermarché-Mestdagh
- 2023-01-25 Aldi Süd bereikt mijlpaal van 2.000 winkels in Duitsland
- 2023-01-24 Britse groenten- en fruitleverancier daagt Lidl voor de rechter
- 2023-01-24 Morrisons verlaagt prijzen van 1.000 producten
- 2023-01-24 Supermarkten geven hoogste kortingen in jaren
- 2023-01-23 Argos van Sainsbury's verlaat Ierland
- 2023-01-23 "Oda marktleider online retail Noorwegen"
- 2023-01-20 Frankrijk overweegt invoering 'anti-inflatie'-winkelmandje
- 2023-01-20 "Supermarkten verspillen g+f door hoge cosmetische standaarden"
- 2023-01-20 Carrefour introduceert actie van 5 stuks groenten en fruit voor minder dan €1
- 2023-01-19 Lidl en E. Leclerc bovenaan in Frankrijk voor Kerst
- 2023-01-18 Nieuw-Zeelandse supermarkten betalen 24% meer voor AGF
- 2023-01-18 Intermarché wil Colruyt inhalen in Wallonië en Brussel