Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Maaltijdpakkettenleveranciers spelen met abonnementen handig in op lakse klant"

Consumenten hebben vaak geen idee welke abonnementen ze precies hebben afgesloten, of wat dat kost. Bedrijven, zoals onder meer Hello Fresh, spelen slim in op naïeve klanten die niet goed opletten bij het afsluiten van abonnementen, zo schrijft AD. "Veel abonnementen worden stilzwijgend verlengd", vertelt onderzoeker Annette Groen. "Wij zouden ook het liefst iets meer transparantie vanuit verkopers zien daarover, maar het is natuurlijk ook niet in het belang van hun verdienmodel om dit van de daken te schreeuwen." Lees hier meer.

Publicatiedatum: