Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Klanten bestellen minder en weinig nieuwe producten in fastfoodrestaurant als het druk is"

Ben je eindelijk aan de beurt om op de bestelzuil van een fastfoodrestaurant je maaltijd samen te stellen, word je enorm zenuwachtig doordat er zoveel mensen achter je staan te wachten, zo schrijft Scientias. Dat zenuwachtige, opgejaagde gevoel heeft vervolgens ook effect op wat mensen bestellen. Want wanneer mensen bij de bestelzuil zenuwachtig worden doordat er nog zoveel anderen achter hen staan te wachten, bestellen ze minder én zijn ze minder sterk geneigd om nieuwe producten op het menu te proberen. Lees hier meer.

Publicatiedatum: