Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Amerikanen zijn in de afzet creatiever met kool"

"Broccoli, bloemkool, wittekool en ook spruiten liften in de VS mee op de enorme gezondheidshype die enkele jaren geleden is ontstaan rond boerenkool. Dat was toen mede te danken aan de bekende zangeres Beyoncé. In de grote supermarkten is het aanbod van vers maar ook verwerkt product divers en uitgebreid", zo vertelde Joris Ursem van Bejo tijdens de Kooldag, schrijft Nieuwe Oogst. In de afzet en de variatie in het consumptieaanbod zijn de Amerikanen, zo stelt hij, een stuk creatiever dan Nederland. Lees hier meer.

Publicatiedatum: