Aldi weer richting zes procent marktaandeel

"Het marktaandeel gaat weer richting de zes procent", vertelt Nieke van der Streek van Aldi in een podcast van BNR, zo schrijft Distrifood. Aldi stond in 2019 op een marktaandeel van 5,9 procent (Nielsen) dat daalde in de coronajaren tot 5,2 procent. Volgens van der Streek had Aldi in coronatijd stevig last van online en het feit dat de discounter geen primaire supermarkt is in de ogen van de klant.

Lees hier het volledige artikel van Distrifood


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.