Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Johan Derksen promoot Elefant-sinaasappelactie

De Elefant-sinaasappelpromotie van Willem Dijk kan de goedkeuring van niemand minder dan Johan Derksen wegdragen. De bekende analist van Voetbal Inside is een trouw bezoeker van de speciaalzaak van Wessel Hagels uit Rolde en kon, zoals je op onderstaand filmpje kunt zien, de actie met de Spaanse sinaasappelen van Elefant erg waarderen.

Willem Dijk AGF is de exclusieve importeur van het merk Elefant op de Nederlandse markt. Het citrus van dit merk wordt in Valencia, Spanje zorgvuldig geselecteerd op kwaliteit, uiterlijk en brix. De groothandel is speciaal voor de AGF-specialist een Elefant-actie gestart. "Klanten kunnen zich via de nieuwsbrief inschrijven. En het blijkt een grandioos succes! Binnen twee dagen was de eerste inschrijving al vol. Fantastisch dat er zo veel klanten meedoen waardoor we ons verplicht voelden een tweede ronde uit te zetten", vertelt marketingmedewerkster Saskia Haverkate.

Waarom de AGF specialisten enthousiast zijn? "Enerzijds verwachten ze door de langlopende actie hun klanten vaker te mogen begroeten en daarnaast hebben ze een onderscheidende en verfrissende actie met een premium sinaasappel op de Nederlandse markt", verklaart Saskia. De consumentenactie is erg simpel. Iedere consument die Elefant sinaasappelen koopt, mag zijn/ haar kassabon in de kassabonbox deponeren. Uit alle kassabonnen wordt door de AGF specialist één winnaar gekozen. Naast een JBL en een kassabonbox ontvangt de AGF specialist ook promotiemateriaal om de actie extra te ondersteunen, waaronder een roll up banner, een poster, een showcard en wobblers. Alles om de actie ook in de winkel of op de markt goed te promoten!"

Daarnaast maakt de AGF-specialist zelf ook nog kans op een prijs. "Onder alle deelnemers verloten wij een werkbezoek naar Spanje. De winnaar mag een bezoek brengen aan de Elefant plantages. Echter kunnen we dit laatste pas plannen wanneer de coronacrisis weer onder controle is. We hopen dat we de reis snel kunnen plannen, want dat zou goed nieuws zijn voor Willem Dijk AGF, maar ook zeker voor de rest van de wereld", besluit Saskia.

De winnaar van de reis wordt op donderdag 24 december bekend gemaakt op de facebookpagina van Willem Dijk. Voor deelname: marketing@willemdijk.nl

Publicatiedatum: