Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Het past bij ons om ons ook in deze tijd te blijven ontwikkelen en voor uitbreiding te gaan"

Fruit op je werk neemt Fun For Fruit over

Tholen – Per 2 november jongstleden heeft Fruit op je werk (werk)fruitleverancier Fun For Fruit overgenomen. “Ondanks dat het heel lastig is op de werkfruitmarkt hebben wij een aantal manieren opgetuigd waardoor we nog steeds succesvol kunnen zijn en verder willen uitbreiden. Door deze overname zijn we weer iets gegroeid. Het is een mooie stap, we blijven de positieve punten opzoeken”, vertelt woordvoerster Kari van den Berg van Fruit op je werk.


"Het past bij ons om ons ook in deze tijd te blijven ontwikkelen en voor uitbreiding te gaan. Let’s go bananas!  🍌"

Het thuiswerkadvies dat al sinds maart gelde en afgelopen maand nogmaals werd benadrukt, zorgt ervoor dat de werkfruitmarkt het al maandenlang moeilijk heeft. De tweede golf heeft echter lang niet zo’n drastisch effect als de eerste golf. “Toen hebben we meteen een aantal zaken ingeregeld en bij de tweede golf is daarin niet veel veranderd. Bij een deel van onze klanten loopt het abonnement door. Een ander deel heeft het abonnement gepauzeerd en kiezen er af en toe voor om actiematig mee te doen aan Fruit voor thuiswerkhelden, waarbij klanten kunnen kiezen uit fruitboxen die we met een persoonlijke boodschap en leuke recepten bij de werknemers thuis afleveren. Klanten kunnen er ook voor kiezen om fruit te doneren aan zorginstellingen. Deze drie manieren hebben we inmiddels goed ingeregeld in de bedrijfsvoering en veel klanten hebben hierin een keus gemaakt. Natuurlijk hebben we ook te maken met klanten die het abonnement bij de tweede golf hebben opgezegd omdat ze niet weten hoe lang het nog allemaal gaat duren. Dat zijn er echter minder dan bedrijven tijdens de eerste golf, toen hebben we de grootste klap gehad”, besluit Kari.

Voor meer informatie:
Kari van den Berg
kari@fruitopjewerk.nl    

FRUIT OP JE WERK | Moordrecht | Zwolle | Best
Zuidbaan 527, 2841 MD, Moordrecht
T:  0182 600 110
www.fruitopjewerk.nl  
info@fruitopjewerk.nl