Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dole in heel China actief om producten en markten te diversifiëren

Dole China, dat sinds 1998 actief is op de Chinese markt, heeft distributiecentra, pakstations en koelhuizen opgericht in steden als Shanghai, Beijing, Dongguan en Shenyang. De laatste jaren zijn daar nog meer distributiecentra bijgekomen, onder meer in Xi'an, Chengdu en Chongqing, om de activiteiten in de zuidwestelijke regio te ontwikkelen en consumenten in heel China premium groenten en fruit te kunnen leveren. 

Naast de hoge productkwaliteit garanderen de gediversifieerde afzetkanalen de stabiliteit en betrouwbaarheid van de toeleveringsketen van Dole China. Enerzijds heeft Dole China goede samenwerkingsverbanden met retailreuzen, zoals Walmart Coctco, Carrefout, RT-Mart en AEON. Anderzijds werkt het bedrijf ook nauw samen met lokale supermarktketens en andere grootschalige winkelketens, zoals China Resources Vanguard, Ole en Shenzhen Tianhong.  

Daarnaast werkt Dole China vanwege de veranderende retailmarkt ook nauw samen met O2O-ketens, zoals Hema, 7Fresh en Su Fresh om consumenten nog meer mogelijkheden te kunnen bieden. Dole China werkt bovendien samen met een aantal gerenommeerde producenten van theedranken om ook de cateringmarkt te kunnen bereiken. Het bedrijf blijft daarnaast haar aanwezigheid binnen de e-commerce uitbreiden. Na een vlaggenschipwinkel op Tmall geopend te hebben, heeft Dole China ook een webshop op JD-com geopend om haar afzetnetwerk nog verder te diversifiëren. 

 

Als baanbrekend internationaal bedrijf heeft Dole China haar productlijn voortdurend aangepast om tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van de markt. Dit jaar zal Dole China een lijn verpakte producten, waaronder gedroogd fruit, fruitconserven en sappen, introduceren om de consument nieuwe, gemakkelijke en verantwoorde snackopties aan te kunnen bieden.

Na jarenlange marketinginspanningen heeft Dole China een goed merkimago op weten te bouwen in China. Ieder jaar neemt Dole China actief deel aan vakbeurzen zoals Asia Fruit Logistica en China Fruit Logistica. Het bedrijf is al vanaf het begin aanwezig op Asia Fruit Logistica. 

Deze vakbeurs in Hongkong is een ideaal platform voor de AGF-sector om zich aan Aziatische markten te presenteren. Op deze vakbeurs worden niet alleen de allerbeste producten van over de hele wereld tentoongesteld maar zijn ook veel kopers uit Aziatische landen aanwezig. Dole China kijkt uit naar het evenement, waar het bedrijf kennis hoopt te maken met nieuwe premium producten om de Chinezen een nog gevarieerder aanbod te kunnen bieden. 

 

Voor meer informatie:

Dole China
Website: www.dole.cn
Tel.: +86 21 5848 5411
Email: inquiry.china@doleintl.com

Publicatiedatum: