"Een groot deel van de telers lijkt terughoudend met social media, maar dat is niet nodig, want iedereen wil weten wat je doet en wat je teelt", zo gaf Allen de telers mee. "Juist simpele dingen zoals een filmpje opnemen van 10 seconden op je smartphone wat je die dag hebt gedaan of waar je trots op bent, kan je onderscheiden van de massa. De invloed van social media kan de uiensector zeker vooruithelpen. Ik praat met jullie publiek. De moeders met wie ik praat, kopen jullie uien."
"Uientelers, gebruik social media!"
"Een groot deel van de telers lijkt terughoudend met social media, maar dat is niet nodig, want iedereen wil weten wat je doet en wat je teelt", zo gaf Allen de telers mee. "Juist simpele dingen zoals een filmpje opnemen van 10 seconden op je smartphone wat je die dag hebt gedaan of waar je trots op bent, kan je onderscheiden van de massa. De invloed van social media kan de uiensector zeker vooruithelpen. Ik praat met jullie publiek. De moeders met wie ik praat, kopen jullie uien."