Waar veel uitzendbureaus zich richten op het 'handjeswerk' wat veelal door Oost-Europeanen wordt verricht en anderen juist op HBO-geschoolde medewerkers, ligt de nadruk bij Perflexxion op het middensegment. "We werven en selecteren op uitvoerend vlak, maar ook voor kaderfuncties. Denk dan aan orderpickers en MBO-functies zoals verpakkingsoperators, keurmeesters, meewerkend voorman, transportplanner of administratief of commercieel medewerker", vertelt Ivo. "We voeren uitgebreide selecties en screenings voordat onze mensen bij bedrijven worden geplaatst. We leveren gekwalificeerde kandidaten die in het bedrijfsprofiel passen. Verder maken we instructievideo's om onze uitzendkrachten zo goed mogelijk voor te bereiden op de werkpraktijk. Al onze uitzendkrachten beheersen de Nederlandse taal. Zo willen we onze klanten iets extra's brengen."
De AGF-sector is het uitzendbureau op het lijf geschreven. "Altijd in beweging, snel schakelen, klantgericht, nauwkeurig en betrouwbaar zijn, dat is de AGF-sector pur sang. Deze sector is altijd in ontwikkeling en op zoek naar nieuwe producten en optimale dienstverlening. Wij denken graag met de klant mee. Zo hebben we onlangs bij een klant naast het urenregistratiesysteem voor onze uitzendkrachten hetzelfde systeem voor het eigen vaste personeel geleverd", vertelt Joris. "We hebben écht aandacht voor zowel opdrachtgever als flexwerker. Het is onze overtuiging dat persoonlijke aandacht voor flexwerkers resulteert in medewerkers die kundiger, veelzijdiger en meer betrokken zijn. Op deze manier dragen we bij aan de ontwikkeling van zowel flexwerker als opdrachtgever."
Een aantal bekende AGF-bedrijven maakt gebruik van de diensten van Perflexxion. "Bij Rungis bijvoorbeeld is passie voor de producten en communicatie erg belangrijk. Terwijl bij een andere opdrachtgever, door de vele mix-pallets die worden verzorgd, wat extra's van de kandidaten wordt gevraagd. Juist voor zulke specialistische bedrijven zijn wij een uitstekende partner."
De heren geloven niet dat bedrijven hun werk overnemen in de toekomst. "Als ze bij ons aankloppen, hebben ze direct vijftien sollicitanten, waarbij wij selecteren of ze passen binnen het team. Voor bedrijven is dat risicospreiding. Vaak zien we dat bedrijven vervolgens onze uitzendkrachten willen overnemen. Dat is geen doel, maar wel een bewijs dat de juiste mensen op de juiste plaats zitten", vertelt Ivo.