Dominik Richter, oprichter en CEO van HelloFres : "We willen een wereldwijd merk worden in de voedings- en levenstijlsector." Foto: HelloFresh GmbH
Regionale inkoop producten
Momenteel biedt het bedrijf vers voedsel en bijbehorende recepten aan klanten in zeven landen. Het "Soft Subscription" model laat abonnees elke week de keuze om opnieuw te beslissen of ze een doos met drie of vijf gerechten willen, voor twee of vier personen. Ze kunnen kiezen uit kookboxen met of zonder vlees en een fruitdoos. Het bedrijf ontwikkelt zijn 15.000 geteste recepten uit in de HelloFresh-keuken samen met diëtisten. Er wordt altijd rekening gehouden met de beschikbare producten in het seizoen. HelloFresh verkrijgt alle producten via onafhankelijke en regionale leveranciers, waardoor het vervoer tot een minimum wordt beperkt. HelloFresh levert haar kookboxen aan haar klanten binnen een dag, gekoeld in speciaal geïsoleerde transportkisten. Er zijn vestigingen in Duitsland, Oostenrijk, Groot-Brittannië, Nederland, België, Australië en de Verenigde Staten. De marktintroductie in andere landen is al gepland voor 2015.
Voor meer informatie: www.hellofresh.de
Tobias Kitzbichler
HelloFresh Deutschland
Saarbrücker Str. 37a, 10405 Berlin
Tel.: +49 (0) 30 24088205
tobias.kitzbichler@HelloFresh.de