VK: Zes top-trends in B2B voedsel en PR-activiteiten

NutriPR geeft zes top-trends in B2B voedsel voor het komende jaar. 

1. Realtime - Snellere reactietijden met betrekking tot persberichten. Er is nog steeds een grote kloof tussen de lancering en de bekendmaking van een nieuw product. 

2. Betere PR - Het schrijven van een goed persbericht is niet langer voldoende. De lezers verwachten hoogwaardige informatie, ondersteund door marketingdata en statistieken. Scherper en meer gerichte informatie is essentieel .

3. Video splash / video-interview โ€“ Een toename van links naar video's of videoclips ingebed in product samples. Hele webpagina's en artikelen gewijd aan een product in plaats van alleen maar verwijzen naar de site van de klant.

4. Relevantie en nieuwe invalshoeken โ€“ Meer aandacht voor doelgroepgerichte marketing, zoals het aanpakken van gezondheidsproblemen zoals diabetes en obesitas in plaats van simpelweg een nieuw product of rapport te lanceren.

5. Verbeterde relaties met de media - Journalisten krijgen honderden persberichten per dag. Om hier bovenuit te steken, is het essentieel om oprechte mediarelaties op te bouwen. 

6. De sociale media โ€“ De PR-afdeling moet meer gebruik maken van sociale media strategie om een betere buzz voor hun campagne te krijgen. Met name Twitter en Facebook zijn in opkomst als een interessant platform.


Meer informatiet:
Liat Simha
NutriPR
Tel: +972-9-9742893
Email: liat@nutripr.com
www.nutripr.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.