Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
VK: Zes top-trends in B2B voedsel en PR-activiteiten
NutriPR geeft zes top-trends in B2B voedsel voor het komende jaar.
1. Realtime - Snellere reactietijden met betrekking tot persberichten. Er is nog steeds een grote kloof tussen de lancering en de bekendmaking van een nieuw product.
2. Betere PR - Het schrijven van een goed persbericht is niet langer voldoende. De lezers verwachten hoogwaardige informatie, ondersteund door marketingdata en statistieken. Scherper en meer gerichte informatie is essentieel .
3. Video splash / video-interview – Een toename van links naar video's of videoclips ingebed in product samples. Hele webpagina's en artikelen gewijd aan een product in plaats van alleen maar verwijzen naar de site van de klant.
4. Relevantie en nieuwe invalshoeken – Meer aandacht voor doelgroepgerichte marketing, zoals het aanpakken van gezondheidsproblemen zoals diabetes en obesitas in plaats van simpelweg een nieuw product of rapport te lanceren.
5. Verbeterde relaties met de media - Journalisten krijgen honderden persberichten per dag. Om hier bovenuit te steken, is het essentieel om oprechte mediarelaties op te bouwen.
6. De sociale media – De PR-afdeling moet meer gebruik maken van sociale media strategie om een betere buzz voor hun campagne te krijgen. Met name Twitter en Facebook zijn in opkomst als een interessant platform.