Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

ClemenGold favoriet bij Aziaten

Het merk ClemenGold is welbekend op de Aziatische markt. Dit jaar vieren ze de 10e verjaardag van de introductie in Azië en 20 jaar van het merk ClemenGold. Het fruit is nu aanwezig in Bangladesh, India, China, Taiwan, Maleisië, Indonesië, Singapore en Cambodja.

"Ons fruit wordt zowel op de groothandelsmarkt als bij geselecteerde retailers verkocht, afhankelijk van de kwaliteitsspecificaties en de voorkeur van de consument. De merken die in China aanwezig zijn (elk met een eigen strategie), zijn onder andere ClemenGold mandarijnen, LemonGold pitloze citroenen, NavelGold premium sinaasappelen, ClemenOrange mandarijnen en SweetC," aldus Adéle Ackermann van ClemenGold International en haar House of Brands.

"Wij geloven sterk in de kracht van branding als een innovatieve manier van marketing en als House of Brands creëren we merken, soms voor verschillende rassen, klassen of groottes van fruit, die voldoen aan de eisen van verschillende markten."

Adele legt uit dat het hebben van een reeks merken die gericht zijn op verschillende doelgroepen en met verschillende emotionele connectiedoelen erg belangrijk is in termen van volledig gebruik.

"We zorgen ervoor dat we verschillende doelgroepen in de fruitcategorie bereiken en hen een waardepropositie bieden die hen verbindt met een emotionele toestand, zodat ze een merk blijven kopen dat die emotionele toestand aanspreekt en zorgt voor herhalingsaankopen, merkherkenning en loyaliteit."

De perfecte balans tussen zuren en zoetheid van ClemenGold, gecombineerd met de frisse mandarijnsmaak, heeft dit merk volgens Charlene favoriet gemaakt bij Aziatische shoppers. Dat, en de consistentie in kwaliteit en zichtbaarheid van de merken, maakt het voor hen gemakkelijker om te beslissen wanneer ze op zoek zijn naar gezonde natuurlijke snackalternatieven.

"Er worden uitgebreide marketingcampagnes gevoerd met onze speciaal geselecteerde klanten voor onze ClemenGold, LemonGold en Sweet C-merken. Onze kracht ligt in onze wereldwijde merken, samen met de kwaliteit van ons fruit en de langdurige relaties die we met onze klanten aangaan."

"Het is van vitaal belang om retailers en consumenten te voorzien van een consistent beloofde kwaliteitsstandaard op het gebied van smaak en consumptie-eigenschappen, maar de kracht van een zichtbaar en goed uitgevoerd merk trekt de consument keer op keer terug."

"We ondersteunen onze partners in de retailer en groothandel met marketingcampagnes die zijn afgestemd op de lokale consument," legt ze uit. "De campagne van dit jaar is gericht op het leveren van speciaal ontworpen verkooppunt- en promotiemateriaal dat de aandacht van het winkelend publiek trekt." Door de ontwikkeling van visuele middelen, een wereldwijde aanwezigheid op sociale media en videomateriaal worden retailers geholpen bij het genereren van bewustzijn onder consumenten."

ClemenGold is te vinden in Hal 3 3H35 van Asia Fruit Logistica.

Voor meer informatie:
Charlene Nieuwoudt
ClemenGold International
+27 21 883 9723
Charlene@anbinvestments.co.za
https://www.clemengold.com