Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Onderzoek AVN

Hoe bereik je de gemaksgeneratie?

Brancheorganisatie voor de AGF-detailhandel AVN heeft door twee studenten, (Matthias en CornĂ©) van hogeschool Ede, onderzoek laten doen naar de koopmotieven van de generatie Z & millenials, ook wel de gemaksgeneratie genoemd. 

"De uitkomsten en aanbevelingen van het onderzoek zijn zeer interessant en boeiend", aldus AVN. Het onderzoeksrapport, als ook de presentatie ervan zijn beschikbaar voor leden via de site AVN

Publicatiedatum: