Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fruit at Work lanceert de Sangriabox

Fruit At Work, komt deze week met de lancering van een nieuw product: De Sangriabox. "Als Corona ons één ding geleerd heeft is het wel dat je als bedrijf out of the box moet durven denken", aldus Yannick Aerts, zaakvoerder. "Zeker met het vele telewerk hebben
we het geweer van schouder veranderd en nieuwe concepten gelanceerd omdat onze B2B activiteit deels verschoof naar een B2C gegeven."

"Voeding en fruit in het bijzonder is nog meer dan vroeger een belevingsproduct en het moment van samenzijn op de dag tussen de thuiswerker en het gezin”, zo vervolgt zijn broer Youri. "Met ons hele team hebben we de koppen bij elkaar gestoken om een ultiem
belevingsmoment te creëren, en zo zijn we met het idee gekomen een Sangriabox in het leven te roepen." Dat beperkt zich niet enkel tot het fruit, maar alle ingrediënten om een originele Sangria te maken zitten in die box: wijn, mini-cointreau, kaneel, parasolletjes, bio-afbreekbare rietjes, een kortingsbon, van een partner van Fruit at Work, op BBQ-toestellen plus een receptenboekje. En het fruit natuurlijk!

"En als top of the bill is er een luxeset van een Sangriabowl, 6 Sangriaglazen en een serveerlepel bij alles van een topkwaliteit", zegt Yanncik.

"We bieden die Sangriabox zowel bij de particulier als bij bedrijven aan, en we verwachten dat het een enorm succes wordt. Het product stond nog maar pas online of we hadden al gelijk een 300-tal bestellingen. Zowel van bedrijven die dit voor hun personeel of klanten bestelden als van particulieren", zegt Yannick. 

“Door Corona zijn we op zoek gegaan naar nieuwe belevingsconcepten en zonder Corona zouden we nooit met een dergelijk idee gekomen zijn, of om het in deze tijden met een voetbalterm te zeggen, elk nadeel hepze voordeel", aldus Yannick

Voor meer informatie:
Fruit at Work
+32 (0) 11 825 844 
walter.conings@fruitatwork.eu  
www.fruitatwork.eu 

Publicatiedatum: