Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Efficiëntieslag in samenwerking van ADN en VBW

Nieuwe directeur ADN komt uit de bloemen- en plantenbranche

Tholen – Per 1 januari is Marco Maasse, directeur van branchevereniging VBW (Vereniging Bloemisten Winkeliers) tevens benoemd tot directeur van ADN. Mark Heemskerk krijgt een nieuwe rol als manager Beleid en Communicatie voor zowel VBW als ADN.


Eerste vlog van de nieuwe ADN directeur Marco Maasse

De organisatorische samenwerking tussen de AGF- en Bloemisten-detailhandel is twee jaar geleden ingezet met als doel de leden van beide brancheverenigingen efficiënter en effectiever te ondersteunen in de uitvoering. Bestuurlijk blijven de twee brancheverenigingen onafhankelijk van elkaar opereren. Medewerkers van de brancheverenigingen hebben een bredere scope gekregen en zijn voor beide labels VBW en ADN werkzaam.

“We zijn afgelopen jaren steeds meer naar elkaar toe gegroeid en afgelopen jaar is dit in de Ledenraad definitief besloten. De medewerkers zijn nu samengevoegd in één werkorganisatie met als voordeel dat we nu over een groep van 16 medewerkers beschikken voor beide labels. Om de beide organisaties aan te sturen, is er een managementteam van drie personen (Bram Rijkers, Mark Heemskerk en Marco Maasse), met één algemeen directeur in de persoon van Marco Maasse. Binnen het Managementteam zijn de taken voor de beide labels onderverdeeld. De samenvoeging zit echt in de uitvoering. Ik ben dus tegenwoordig ook werkzaam in projecten voor de bloemenbranche”, aldus Mark Heemskerk.