Appelverpakking met virtuele excursie wint grafische ontwerpprijs

The Produce Moms en Applewood Fresh hebben een prijs gewonnen in de categorie van het grafisch ontwerp van verpakkingen op de 57e American Graphic Design Awards. De jury van de Graphic Design USA (GDUSA) was onder de indruk van de verpakking, dat consumenten een virtuele tour biedt naar de appelboomgaard in Michigan. Meer dan 10.000 bedrijven deden dit jaar mee aan de GDUSA awards.

De Produce Moms en Applewood Fresh zijn in november begonnen met de verzending van hun bekroonde co-branded appelverpakking. Lori Taylor, directeur en oprichter van The Produce Moms: "We blij zijn dat de AGF-sector vertegenwoordigd is bij de ontvangers van deze award. We wisten dat The Produce Moms en Applewood Fresh een goede kans maakten om te winnen, maar deze erkenning plaatst ons en de AGF-sector onder de aandacht van Fortune 500's met een enorme hoeveelheid consumenten."

Produce Moms en Applewood Fresh's co-branded verpakking

"Toen Applewood Fresh samen met The Produce Moms een verpakking voor onze Michigan appelen ontwikkelde, deden we dat om een toegevoegde waarde te bieden aan onze retailklanten. Het winnen van deze prijs en de erkenning van bedrijven die een enorme bekendheid hebben bij de consument, zoals Colgate-Palmolive en PepsiCo, is fantastisch", zegt Antonia Mascari van Applewood Fresh.

Voor meer informatie:
Antonia Mascari
Applewood Fresh
+1 616 952 1345
amascari@applewoodfresh.com
www.applewoodfresh.com

Terri Mouton
The Produce Moms
+1 818 929 4255
b.t.mouton@sbcglobal.net
www.theproducemoms.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven