Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Digitale saladebar Picadeli breidt uit in Frankrijk

Picadeli, de digitale saladebar van Greenfood, is al op 2.100 locaties in Europa te vinden. Het succes van het concept houdt maar niet op want Picadeli heeft nu ook een contract gesloten met de Franse premium winkelketen Monoprix.

De trend voor gemaksvoeding groeit sterk in Frankrijk, waar consumenten op zoek zijn naar smakelijke, verse en gezonde maaltijden voor onderweg. Kruideniers en gemakswinkels hebben dan ook de kans om spannende nieuwe voedselconcepten te lanceren, zoals Picadeli. De beurt is nu aan Monoprix. De keten biedt een breed scala aan gemaksvoeding aan, variërend van salades, soepen en sushi tot aan belegde broodjes. 

"Sinds onze introductie in Frankrijk is het ons doel geweest om onze digitale saladebar te vestigen in de winkels van Monoprix en zo onderdeel te worden van hun aanbod. Dit is nu realiteit geworden. In eerste instantie zal onze saladebar openen in 25 Monoprix-winkels in Parijs, Lyon en Marseille," zegt David Bicheron, directeur van Picadeli Frankrijk. 

Greenfood heeft veel succes gehad in Europa met haar aanbod gezonde gemaksvoeding. De food-tech onderneming van het bedrijf, Picadeli, heeft al vestigingen op 2.100 plaatsen in Europa en verkoopt de klok rond meer dan 1,2 salades per seconde. Frankrijk telt momenteel 400 saladebars en Picadeli werkt samen met een aantal van de grootste Franse retailers, waaronder Franprix, Carrefour, Lagardère en Euro Garages. 

"We staan flink in de belangstelling bij grote spelers in Europa die zich ervan bewust zijn dat ons concept mensen naar hun winkels trekt. Wij beantwoorden aan de vraag van consumenten naar gezond ready-to-eat voedsel, terwijl we de winstgevendheid en afzet van de winkels een boost geven," aldus David von Laskowski, directeur van Greenfood en Picadeli. 

 

Voor meer informatie:
Lisa Isakson
Tel: +46 70 241 1400
Email: lisa.isakson@greenfood.se
https://www.greenfood.se/ 

Publicatiedatum: