Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
1 november bij Presult in Houten

Expertsessie over online marketingkansen in de agrifoodsector

Als een-na-grootste voedselexporteur ter wereld heeft de Nederlandse agrifoodsector een reputatie hoog te houden. De stuwende kracht deze miljardenindustrie? Haar toeleveranciers! Deze dynamische sector is voor opslag, transport, verwerking en distributie afhankelijk van tal van spelers, variërend van logistieke dienstverleners, aanbieders van weeg- en verpakkingslijnen, diverse ICT-oplossingen en voedselveiligheid- en kwaliteitssystemen.

Tijdens een exclusieve expertsessie voor de agrifoodsector bij Presult in Houten gaan online marketing specialisten Patrick Riemers en Vincent Verboom in op de uitdagingen en kansen binnen deze sector. Op 1 november vertellen zij daar hoe je tijdens de verschillende fasen van een inbound marketingstrategie het vertrouwen van je prospects wint. En hoe investeren in online autoriteit en zichtbaarheid méér omzet genereert tegenover lágere kosten.

Beursdeelnames alleen niet meer voldoende
Voor welke uitdagingen staan bedrijven in de agrifoodsector in het huidige digitale tijdperk? Waar liggen de kansen die leiden tot meer sales, betere naamsbekendheid, hogere bezettingsgraad en efficiëntere bedrijfsvoering? Digitalisatie is een vereiste om mee te kunnen blijven doen op het strijdtoneel. Met andere woorden: beursdeelnames alleen zijn niet meer voldoende voor zakelijk succes.

B2B-inkopers oriënteren zich vooral online
Binnen de B2B ligt de nadruk vooral op direct sales in offline omgevingen. Veel spelers in de agrifoodsector beamen wel dat er kansen liggen op het gebied van online marketing en e-commerce, maar het ontbreekt hen vaak nog aan de juiste aanpak. Een gemiste kans, omdat zakelijke inkopers en beslissers zich juist steeds vaker online oriënteren.

Exclusieve kennissessie
Tijdens deze expertsessie op 1 november geven Patrick Riemers en Vincent Verboom praktische handvatten waarmee je de concurrentie in deze snel veranderende markt steeds nét een stap voor bent. Zo is er tijdens de sessie onder meer aandacht voor de volgende onderwerpen:
•    Waarom digitalisatie het antwoord is op de veranderende mediavoorkeuren in de markt;
•    Tips om je met content marketing te kunnen onderscheiden;
•    Waarom inbound marketing de toekomst heeft.

Inschrijven nu mogelijk
Inschrijven voor deze exclusieve kennissessie? Wacht niet te lang, want er zijn slechts 12 plaatsen beschikbaar!

Praktische informatie
Wanneer: donderdag 1 november 2018
Tijdstip: van 13:00-15:30 uur, met aansluitend een netwerkborrel
Voor wie: B2B marketeers en (sales)managers uit de agrifoodsector
Kosten: gratis
Locatie: Duwboot 91C, Houten

Klik hier om je aan te melden.


Sfeerimpressie vorige editie

Voor meer informatie:
Patrick Riemers
Presult
Duwboot 91C
3991 CG Houten
M: 06-55153307
info@presult.nl 
www.presult.nl 

Publicatiedatum: