Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Mark Heemskerk over AGF Detail:

"Het waren twee topdagen"

Na de beurs AGF Detail zaten we hier met elkaar over na te praten. En daar waar de mens het toch vaak in zich heeft om eerst de negatieve dingen te benoemen, kunnen we er van deze beurseditie toch geen één bedenken. Trots, tevredenheid, gemoedelijkheid en saamhorigheid zijn zo een beetje de kreten die naar boven komen. Dat klinkt misschien wat ‘klef’ maar ik heb er geen andere woorden voor. Ik zal de termen hieronder wat verder toelichten.

Trots

Trots zijn we op het feit dat we weer een kwalitatief goede beurs hebben gehad. Trots op het aantal bezoekers dat langs is gekomen: dit jaar is wederom een record gevestigd met ruim 7.000 bezoekers! Trots op het team waar we de ‘AGF Servicepuntstraat’ mee hebben neergezet en trots op de branche die duidelijk heeft laten zien de strijd voor de toekomst aan te willen gaan!

Tevredenheid

Meer dan tevreden kunnen we zijn over het verloop van de beurs. Meer dan tevreden over de organisatie van de beurs, die ieder jaar weer perfect wordt ingevuld door onze partner Ahoy. Een samenwerking die werkt als een geoliede machine en waar professionaliteit de boventoon voert. Meer dan tevreden over de diversiteit van het aanbod van standhouders. Stands waar van alles te doen, te proeven en te leren is.

Gemoedelijkheid

De sfeer op de AGF Detail is ongekend. En natuurlijk ben ik daar wellicht iets bevooroordeeld in, maar we horen het van alle kanten. Dus kunnen we stellen dat het gewoon zo is. Dat blijkt ook wel aan de stemming die er heerst. Het beste te omschrijven als het ‘ons kent ons gevoel’. We kennen elkaar allemaal en lijken tijdens de twee beursdagen wel één grote familie. Ondanks de beperkte omvang van de beurs (om misschien wel juist dankzij deze beperkte omvang), blijven de bezoekers lang ‘plakken’ op de beurs. Dit geeft al aan dat het gezellig is en dat het aanbod van stand perfect is afgestemd.

Saamhorigheid

De term lijkt misschien een beetje op het voorgaande, maar heeft in dit kader wat meer betrekking op de samenwerking binnen het AGF Servicepunt. Na de ondertekening van de contracten met de partners werd een start gemaakt met de echte samenwerking. Het eerste resultaat hiervan werd groots gepresenteerd op de beurs. Dat een eerste kennismaking allesbepalend is, hebben we gezamenlijk zeer serieus genomen. En het resultaat daarvan was verbluffend. Een stukje tekst uit het artikel van AGF.nl zegt eigenlijk alles: “Het was eigenlijk moeilijk te onderscheiden wie van welke groothandel was in de Servicepuntstraat, aangezien het één grote familie leek.”. Dat bedoel ik met betrekking tot de saamhorigheid. Deze aftrap biedt veel hoop en geeft veel energie voor de toekomst.

Dank

Van mijn kant is veel dank verschuldigd aan veel mensen. Allereerst natuurlijk mijn collega’s (ADN en AGF Servicepunt). Waar een klein team groot in kan zijn, wordt dagelijks bewezen aan het Prins Mauritsplein in Den Haag (Dilly, Sandra, Els en Dave bedankt). Onze samenwerkingspartner binnen AGF Servicepunt VPNL, heeft een grote bijdrage geleverd in de realisatie van de AGF Servicepuntstraat (Marleen, Erik en Joep onze dank!). Dank aan onze bestuursleden: Dick, Marco, André en Jan-Willem voor de inzet tijdens de beurs en het vertrouwen in ons als medewerkers. Onze Partners: Van Gelder, Willem Dijk, VWU Versgroep, Liefting, Ter Wal en Vroegop Windig dank voor het kunnen realiseren van dit prachtige initiatief. En natuurlijk Ahoy: bedankt voor de hele organisatie en prettige samenwerking.

Ik vergeet hier natuurlijk nog heel veel mensen, maar mijn laatste en heel grote dank gaat uit naar u, als bezoeker van onze beurs. ADN en AGF Servicepunt zijn geen doel op zich. We hebben het gezamenlijke doel om de positie van de groenteman te versterken. Daar hebben we uw hulp, ondersteuning en medewerking keihard bij nodig! U heeft tijdens de AGF Detail laten zien dat u strijdvaardig en positief bent. Samen kunnen we de krachten bundelen en een sterk collectief vormen.

Vriendelijke groet van uw branchevereniging,

Mark Heemskerk

Directeur

Bron: ADN
Publicatiedatum: