Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Groenteman ondersteunen op gebied van marketing en promotie"

Nieuwe winkelformule voor de AGF-specialist: Groenteland

Tholen - Dit jaar ontwikkelde Bens Verspromotie een nieuwe winkelformule voor de groenteman genaamd Groenteland. Deze nieuwe winkelformule werd voor het eerst gepresenteerd tijdens AGF Detail 2012. "De Groenteland winkelformule is voor de groente- en fruitspecialist die wil werken aan een succesvolle toekomst. Onze formulemanagers hebben alle informatie en voorbeelden van de ondersteuning die binnen de Groenteland formule wordt geboden", aldus de verkoopadviseur van versgroothandel versAlert, Gert-Jan Veerman.



Betaalbaar voor de groenteman

Groenteland is een samenwerking tussen Weidelco Atsma, versAlert, Jelco en Bens. Bens Verspromotie coördineert alle activiteiten. "We willen de markt voor AGF-speciaalzaken van A tot Z ondersteunen op het gebied van marketing en promotie door middel van specifieke acties. Veel groentespeciaalzaken hebben een divers en onderscheidend assortiment maaltijden en salades. Jammer is dat ze dit niet specifiek communiceren. En daar willen wij bij helpen. Wij verzorgen diverse activiteiten die seizoensgericht zijn, Aangezien we dit met vier bedrijven organiseren is het ook betaalbaar voor de groenteman. Naast AGF zijn wij ook gericht op de slagers."



"Er is een ruime keus in promotiepakketten en winkeldecoratie die snel, zeer voordelig en gemakkelijk via internet bestelt kunnen worden. De consument van tegenwoordig vraagt om meer dan een goed product. De klantbeleving speelt een steeds belangrijkere rol en biedt voor de ondernemer vele kansen om zich te onderscheiden. Inspelen op nieuwe trends en de klant verleiden met een duidelijke communicatie is daarbij zeer belangrijk."



"De reacties zijn tot nu toe heel goed en elke winkel mag ook zelf beslissen of hij met acties van Groenteland meedoet. Elke speciaalzaak krijgt een advies op maat en wordt aangestuurd en ondersteund door middel van deze nieuwe formule. De wereld verandert en iedereen ziet dat. Dit is een kans voor de ondernemer om mee te doen en te overleven. Dit is een unieke kans voor de ondernemer om zich te onderscheiden in zijn eigen marktgebied. Ze moeten inspelen op de huidige trends en de klant verleiden."

Voor meer informatie:
Ben’s Verspromotie
Oostergrachtswal 47
8901 AB Leeuwarden
Tel: 058-295 47 47
www.bensverspromotie.nl