Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Nieuwe verpakking voor zoete en pitloze citroenen
Nu de winter begint, bereikt de binnenlandse citrusproductie in de VS zijn piek. Het ideale moment voor Frieda's om een aantrekkelijke verpakking te introduceren voor zijn Meyer citroenen en pitloze citroenen. De nieuwe 1 pound zakken hebben een speels en opvallend ontwerp. Leuke woordspelingen lokken ook consumenten, die deze varianten van het fruit nog nooit geproefd hebben.
"We zien de vraag naar Meyer citroenen elk jaar groeien en zijn erg blij met de nieuwe verpakking," zegt CEO Karen Caplan. "Een van onze cliënten uit de retail, die onlangs is overstapt op de nieuwe zakken, merkte meteen verschil."
"Consumenten zijn gek op de Meyer citroen. Kijk maar eens op Twitter. De zoetere citroenen zijn hard op weg naar een plekje binnen de hoofdingrediënten van een thanksgiving- of kerstmaal."
Frieda's pitloze citroenen zullen vanaf begin december ook geëxporteerd worden. Het fruit is uitstekend geschikt voor het bereiden van diners of drankjes, omdat het niet nodig is de pitjes eruit te halen.