Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe verpakking voor zoete en pitloze citroenen

Nu de winter begint, bereikt de binnenlandse citrusproductie in de VS zijn piek. Het ideale moment voor Frieda's om een aantrekkelijke verpakking te introduceren voor zijn Meyer citroenen en pitloze citroenen. De nieuwe 1 pound zakken hebben een speels en opvallend ontwerp. Leuke woordspelingen lokken ook consumenten, die deze varianten van het fruit nog nooit geproefd hebben.


"We zien de vraag naar Meyer citroenen elk jaar groeien en zijn erg blij met de nieuwe verpakking," zegt CEO Karen Caplan. "Een van onze cliënten uit de retail, die onlangs is overstapt op de nieuwe zakken, merkte meteen verschil."

"Consumenten zijn gek op de Meyer citroen. Kijk maar eens op Twitter. De zoetere citroenen zijn hard op weg naar een plekje binnen de hoofdingrediënten van een thanksgiving- of kerstmaal."

Frieda's pitloze citroenen zullen vanaf begin december ook geëxporteerd worden. Het fruit is uitstekend geschikt voor het bereiden van diners of drankjes, omdat het niet nodig is de pitjes eruit te halen.

Voor meer informatie:

Oakley Boren
Frieda's Specialty Produce 
Tel: (+1) 714-733-7660 
Publicatiedatum: