Op dit moment vindt in Berlijn de Internationale Grüne Woche plaats. Opmerkelijk is de aanwezigheid van Lidl op de Internationale Grüne Woche. De discounter grijpt de beurs echtet aan om zijn imago als leverancier van veilige groenten en fruit te verbeteren. In het najaar van 2005 scoorde Lidl namelijk slecht in een onderzoek van Greenpeace naar de aanwezigheid van residuen in groenten en fruit. Theo Kampschoer van de in Frankrijk gevestigde agf-exporteur Kampexport bezocht de Internationale Grüne Woche en maakte daar deze foto's. Kijk voor meer informatie over de Internationale Grüne Woche in Berlijn op de website www.gruenewoche.de.
Dank je
Er ging iets mis met het versturen van uw bericht. Misschien is het gemarkeerd als spam, u kunt het na het lezen van een aantal andere artikelen later nogmaals proberen.
Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!
Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.