Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vruchtgroentenpromotie Keukenhof

Het GroentenFruit Bureau organiseerde in het weekend van 30 april een vruchtgroentenpromotie in de Keukenhof
Het GroentenFruit Bureau organiseerde in het weekend van 30 april een vruchtgroentenpromotie in de Keukenhof
Theo Ammerlaan en zijn vrouw, Jack Stroeken en directeur Piet de Vries van de Keukenhof.
Theo Ammerlaan en zijn vrouw, Jack Stroeken en directeur Piet de Vries van de Keukenhof.
Jochem Wolthuis is als directeur international binnen het GroentenFruit Bureau verantwoordelijk voor de Duitslandpromotie
Jochem Wolthuis is als directeur international binnen het GroentenFruit Bureau verantwoordelijk voor de Duitslandpromotie
Piet de Vries vertelt de aanwezigen over De Keukenhof
Piet de Vries vertelt de aanwezigen over De Keukenhof
Papikameisje
Papikameisje
Jack Stroeken
Jack Stroeken
Telers en belangstellenden present
Telers en belangstellenden present
Harry Wijnvoord gaat een samenwerking aan met het GF-bureau om de Nederlandse vruchtgroenten in Duitsland te promoten. De Hollander van origine is in Duitsland een bekende tv-presentator
Harry Wijnvoord gaat een samenwerking aan met het GF-bureau om de Nederlandse vruchtgroenten in Duitsland te promoten. De Hollander van origine is in Duitsland een bekende tv-presentator
Proost
Proost
Paprikasoepje
Paprikasoepje
De quiz begint
De quiz begint
4 deelnemers uit Nederland en Duitsland strijden om de eerste druk op de knop
4 deelnemers uit Nederland en Duitsland strijden om de eerste druk op de knop
de winnaar
de winnaar
In 2011 blijft het thema van de Keukenhof dicht bij huis. De oosterbure staan van 24 maart tot en met 20 mei centraal staan als “Duitsland - Land van Dichters en Denkers”.
In 2011 blijft het thema van de Keukenhof dicht bij huis. De oosterbure staan van 24 maart tot en met 20 mei centraal staan als “Duitsland - Land van Dichters en Denkers”.