Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jumbo wil klanten massaal laten ‘uptraden’ met snelgroeiende Jumbo’s-lijn

Jumbo breidt zijn premium-huismerk Jumbo's in hoog tempo uit en ziet daarbij dat steeds meer shoppers overstappen van het basishuismerk naar de duurdere lijn. Dat meldt Distrifood, op basis van een gesprek met formuledirecteur Ralph Bertrand tijdens de presentatie van een nieuwe tapaslijn. Het assortiment Jumbo's telt inmiddels ruim 420 artikelen en moet volgens de formule doorgroeien naar meer dan 1.000 producten.

Volgens Bertrand krijgt het merk steeds meer belangstelling van klanten, vooral wanneer producten net onder A-merkprijs worden gepositioneerd. Jumbo past tegelijk het schapbeheer aan om de luxere lijn verder te stimuleren: het standaard borrelassortiment wordt ingeperkt en nieuwe Jumbo's-tapas – in totaal 32 introducties – moeten de categorie een extra impuls geven.

Bron: Distrifood

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer