Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hello Kitty lanceert speurtocht naar fruit in Azië

De Japan Fruit and Vegetables Export Promotion Council (J-FEC) heeft in samenwerking met Sanrio de "Hello Kitty Japanese Fruit Hunt" geïntroduceerd. Dit is een mobiele speurtocht die deelnemers uitnodigt om het in Japan geteelde fruit te ontdekken. De interactieve jacht vindt plaats in zes Aziatische landen, waarbij deelnemers worden aangemoedigd om plaatsen zoals restaurants, winkels en evenementen met het "Japan-Grown Fruit"-label te bezoeken. Door met hun smartphone het label te scannen, kunnen gebruikers digitale badges verzamelen, Hello Kitty-beloningen ontgrendelen en deelnemen aan exclusieve winacties. Dit initiatief is erop gericht om de versheid en kwaliteit van Japans fruit op een speelse en technologische manier te promoten, met tevens speciale inhoud voor reizigers die naar Japan afreizen.

© Getimg.ai

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer