Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn en Jumbo stappen in nieuw receptenplatform

Albert Heijn en Jumbo doen mee aan Zesty, een nieuw platform van Food Influencers United dat het mogelijk maakt om met één klik ingrediënten uit recepten op social media toe te voegen aan je online boodschappenmandje, meldt Distrifood. Eerder bood FIU deze functie al aan via 56 populaire receptenwebsites.

Met Zesty wordt dit nu uitgebreid naar platforms als TikTok, Instagram en Pinterest, waardoor vooral jongere consumenten sneller van kookinspiratie naar aankoop kunnen gaan. Het initiatief moet de drempel verlagen tussen recepten, supermarkten en consumenten.

Bron: Distrifood

Gerelateerde artikelen → Zie meer