Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Begin je eigen winkeltje-spaaractie

Jeroen van Koningsbrugge nieuwe gezicht van AH campagnes

Van speelgoedkassa tot echte supermarktmanager. Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge, is het nieuwe gezicht in de campagnes van Albert Heijn. Als zoon van een supermarktmanager bij Albert Heijn speelde hij vroeger zelf al winkeltje en was het zijn grote droom om later zelf ook supermarktmanager te worden. Die jeugdervaring krijgt nu een knipoog in de nieuwe campagne voor de landelijke spaaractie 'Begin je eigen winkeltje', waarmee kinderen de schappen van hun eigen mini-supermarkt, inclusief groente en fruit kunnen vullen.

© Albert Heijn

Traditie en vernieuwing
Sinds 2005 kent Albert Heijn een traditie van herkenbare supermarktmanagers in haar campagnes. Het begon met Harry, daarna Ilse en nu neemt Daan het stokje na 6 jaar van haar over. Jeroen van Koningsbrugge over zijn nieuwe rol als Daan: "Wie is er niet groot geworden met winkeltje spelen? Als kind speelde ik al winkeltje achter mijn speelgoedkassa. Mijn vader was supermarktmanager bij Albert Heijn, dus ik weet hoe het er in een winkel echt aan toe gaat. Dat ik nu Daan mag zijn voor Albert Heijn, voelt voor mij alsof de cirkel rond is."

Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn: "Jeroen van Koningsbrugge brengt frisse energie en een persoonlijk verhaal dat heel goed aansluit bij onze traditie van supermarktmanagers met karakter. Met de terugkeer van de spaaractie 'Begin je eigen Winkeltje' willen we kinderen op een speelse en leerzame manier betrekken bij eten, samen boodschappen doen leuk maken en laten ontdekken hoe een supermarkt werkt. Zo bouwen we verder aan onze rol als vertrouwde en inspirerende supermarkt voor heel Nederland."

© Albert Heijn

Met winkeltje leren over AGF
Kinderen kunnen vanaf maandag 8 september sparen voor 40 mini's. De selectie is een mix van leuke, lekkere en gezonde mini's, zoals bananen, melk, hamsterpasta, rozijnen, kaas, luiers en spinazie. De collectie bestaat uit A-merken, producten van Albert Heijn en verse groente en fruit. De producten kunnen uitgestald worden in het speciaal ontworpen mini-winkeltje. Wat deze spaaractie bijzonder maakt, is de mini-handscanner. Daarmee komt het winkeltje écht tot leven. Kinderen kunnen de producten scannen, de bekende winkelbliepjes horen en meedoen aan een quiz met maar liefst 240 weetjes en mopjes over de producten. Zo ontdekken ze spelenderwijs waarom bananen krom zijn, dat wortels vroeger wit waren, waarom astronauten dol zijn op spinazie en welke koffiesoort eigenlijk niet bestaat. Voor wie extra veel plezier wil beleven aan winkeltje spelen, zijn er houten accessoires verkrijgbaar, zoals een kassa, een bestelbus en een boodschappenmandje. De mini's worden in Nederland gemaakt, zijn van papier en recyclebaar.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer