Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sahan Supermarkten groeit door met focus op vers, wereldsmaken en efficiëntie

Sahan Supermarkten timmert stevig aan de weg in Nederland en telt inmiddels negen vestigingen, met de tiende in aantocht. De keten onderscheidt zich met een wereldkeuken-assortiment, een sterke focus op versproducten en scherpe prijzen. Het versplein, zoals in de winkel in Roosendaal, fungeert als een markt met 95% onverpakte AGF-producten en biedt bijzondere items als dragonfruit, kaki en granaatappel. Beleving en versheid staan hierbij centraal.

© Marjet Lubbers-Bruijnse | AGF.nl

FSIN interviewde voor de FSIN Food500 retailveteraan Wim van Binsbergen (71) en eigenaar Zeki Sahan over professionalisering en het onderscheidend vermogen: "Buitenlandse smaken, Nederlandse efficiëntie."

Klik hier voor het artikel

Klik hier voor de fotoreportage van een bezoek aan de opening van Sahan Roosendaal

Voor meer informatie:
FoodService Instituut Nederland
Tel.: +31 (0)88 7304800
[email protected]
www.fsin.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer