Sahan Supermarkten timmert stevig aan de weg in Nederland en telt inmiddels negen vestigingen, met de tiende in aantocht. De keten onderscheidt zich met een wereldkeuken-assortiment, een sterke focus op versproducten en scherpe prijzen. Het versplein, zoals in de winkel in Roosendaal, fungeert als een markt met 95% onverpakte AGF-producten en biedt bijzondere items als dragonfruit, kaki en granaatappel. Beleving en versheid staan hierbij centraal.
© Marjet Lubbers-Bruijnse | AGF.nl
FSIN interviewde voor de FSIN Food500 retailveteraan Wim van Binsbergen (71) en eigenaar Zeki Sahan over professionalisering en het onderscheidend vermogen: "Buitenlandse smaken, Nederlandse efficiëntie."
Klik hier voor de fotoreportage van een bezoek aan de opening van Sahan Roosendaal
Voor meer informatie:
FoodService Instituut Nederland
Tel.: +31 (0)88 7304800
[email protected]
www.fsin.nl